طراحی بسته بندی / شرکت طراحی بسته بندی / طراحی بسته بندی آنلاین
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1735
نویسنده : ولی غلامی

تاثیر طراحی های بسته بندی در محصول چیست؟

حقیقتا طراحی بسته بندی محصول به ایجاد نمای بیرونی یک محصول اشاره دارد. این شامل انتخاب هایی در مواد و فرم و همچنین گرافیک، رنگ ها و فونت هایی است که در بسته بندی، جعبه، قوطی، بطری یا هر نوع ظرف استفاده می شود.

طراحی بسته بندی

این یک ابزار کاربردی است، بله. اما این هم بیشتر از این است. مانند هر طراحی Packaging Design خوب، بسته بندی نیز داستانی را بیان می کند. همچنین یک تجربه حسی است که ما را به معنای واقعی کلمه از طریق بینایی، لمس و صدا (و احتمالاً بو و طعم، بسته به محصول/بسته) درگیر می کند. همه این جزئیات به ما کمک می کند تا بفهمیم محصول بسته شده برای چیست، چگونه باید از آن استفاده کرد، چه کسی باید از آن استفاده کند و، شاید مهمتر از همه، اینکه آیا باید محصولی را بخریم یا نه.

طراحی بسته بندی / شرکت طراحی بسته بندی / طراحی بسته بندی آنلاین

هنگام مرور قفسه‌های یک فروشگاه محلی، اولین چیزی که معمولاً در یک محصول متوجه می‌شوید چیست؟ شاید جعبه رنگارنگی که در آن قرار دارد یا بسته بندی پلاستیکی آموزنده؟ بسته بندی مناسب می تواند جذابیت هر محصولی را افزایش دهد و طراحی چنین بسته بندی می تواند شغلی الهام بخش ایجاد کند.

طراحان بسته بندی وظیفه جلب توجه مشتریان را با انتقال اطلاعات مهم و دادن قدرت خرید محصول بر عهده دارند. اما یک طراح بسته بندی به چیزی بیش از مهارت های طراحی هوشمند نیاز دارد. همکاری کلید کار آنهاست. آنها از نزدیک با مشتریان و تیم های بازاریابی کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که محصول و نام تجاری شرکت به خوبی از طریق مواد بسته بندی نشان داده می شود. و برای ایجاد نمونه های اولیه مقرون به صرفه، پایدار و ایمن برای مشتریان، آنها باید با متخصصان حسابداری، مهندسان و ذینفعان ایمنی مصرف کننده همکاری کنند تا تمام نیازها را برآورده کنند.

منبع: https://rivalonline.ir/ ریوال انلاین در ایران

 

 




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: